יישור שיניים מהיר בשיטת ווילקודנטיקס (PAOO)

יתרונות יישור שיניים מהיר בשיטת ווילקודנטיקס

1. יישור שיניים מהיר – משך טיפול קצר ביותר! (שלושה עד שמונה חודשי טיפול בלבד).
2. הרחבת אפשרויות הטיפול האורתודונטי – ללא עקירות וללא ניתוח לסתות.
3. שיפור במראה הפנים והפרופיל.
4. שיפור בריאות החניכיים בתום הטיפול, הודות ליצירת עצם רבה יותר סביב השיניים
5. תוצאה יציבה יותר (שמירת התוצאה לאורך זמן).

 

הרקע הביולוגי

מחקרים מאוחרים מוסיפים להבנת תהליכי הריפוי וגדילת העצם. מאחר שעצם היא אחת הרקמות הקשות ביותר בגוף, היא עוברת שינויי שיחלוף איטיים מאד. ניתוח חניכיים הופך את העצם לרכה, ומאפשר שינויי שיחלוף העצם מואצים ומהירים ביותר. תהליך מהיר זה הוא מהמייחד את שיטת Wilckodontics מהשיטה הרגילה של יישור השיניים. העצם התומכת הרכה מאפשרת תזוזת שיניים מהירה יותר דרכה למקומם החדש. הסמכים הרגילים בשילוב עם מכשור Wilckodontics נחוצים עדיין להזזת השיניים. השיניים מגיעות למקומם הרצוי ומוחזקות שם כשהעצם התומכת מתחזקת סביב השיניים. ריפוי מלא של העצם החדשה מתרחש לאחר 8 חודשים.

טיפול החניכיים

בתחילת הניתוח מבוצעת הרדמה מקומית (עם אפשרות של סדציה). המומחה לחניכיים מבצע חתכים קטנים בעצם ומניח חומרי עצם מתחת לחניכיים. חומרי העצם מאפשרים את תזוזת השיניים המהירה. אחרי יישור השיניים, חומרי העצם שהוספו יהוו חלק מרקמת העצם התומכת של המטופל. רקמת העצם החדשה אינה מסייעת רק לייצב את השיניים המיושרות, אלא תומכת את השפתיים. זהו יתרון נוסף המונע את צניחת השפתיים המתרחשת לעיתים לאורך השנים.

אולי תרצו לקרוא גם על: יישור שיניים שקוף.

לקבלת ייעוץ מקצועי או פרטים, צרו איתנו קשר באחת מהמרפאות שלנו מרפאת רמת גן, או מרפאת ראש העין, ונשמח לעמוד לשירותכם.

נכתב על ידי:

פרופ’ שמואל עיני בוגר הפקולטה (בהצטיינות) לרפואת שיניים בבית החולים הדסה ירושלים משנת 1983. בוגר תוכנית ההתמחות באורתודונטיה בפקולטה לרפואת שיניים בבית החולים הדסה ירושלים ובעל תואר מוסמך במדעי רפואת השיניים (בהצטיינות) משנת 1994. כיום משמש כמנהל המחלקה ליישור שיניים במרכז הרפאי לגליל, נהריה. לשעבר יו”ר האגודה האורתודונטית בישראל, ויו”ר לשעבר של ועדת הבחינות של הועדה המקצועית לאורתודונטיה מטעם משרד הבריאות. בתפקידיו הקודמים היה מנהל ההתמחות ליישור שיניים בביה”ס ללימודי המשך בבי”ח רמב”ם בחיפה ומנהל המחלקה ליישור שיניים בבי”ח תל השומר.

Call Now Buttonהתקשרות דילוג לתוכן