העולם מתקדם עבורך: הטכנולוגיה החדשה של מכשיר הסורק ביישור שיניים מותאם אישית

הטכנולוגיה המשתנה ומתקדמת כל הזמן משפיעה גם על עולם יישור השיניים.

עד לאחרונה, נלקחו מידות הפה בשיטות מיושנות (שיטות אלה לעיתים גם פגמו בחוויית הטיפול, שכן לקיחת דגם של הפה מצריכה הכנסת כף עם חומר מטבע לפה, היוצרת לעיתים תחושת בחילה וחוסר נוחות). אימוץ טכנולוגיה חדשנית מאפשרת למטופלים חוויה נעימה של הליך פשוט ומהיר יותר, ובאותו הזמן משפיעה על תוצאה איכותית יותר. השיטות החדשות של שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות ובטכנולוגיות חדשניות מאפשרות יצירת קובץ דיגיטלי של המטופל. למעשה מדובר בהעתקה תלת ממדית מאוד מדויקת של הפה והשיניים עד לרמת השן הבודדת.

בעבר נלקחו מידות מדויקות של הפה לצורך ייצור מכשור אורתודונטי באמצעות מטבעים, שהעתיקו באמצעות חומר שהתקשה בפה וקיבל את מבנה הפה והשיניים. המעבר ליישור שיניים בהתאמה אישית, customized orthodontics, כמו בשיטת האינויזליין, אינסיגניה או קשתיות שקופות אחרות בהתאמה אישית הצריך תכנון ברמת השן של כל שלב משלבי הטיפול. כאן הסריקה הדיגיטלית נכנסת לתמונה ולא רק שהיא נעימה, קלה ופשוטה, אלא ובעיקר מספקת דגם תלת מימדי מדויק של הפה והשיניים עליו מיצרים את הפלטות. סורק אינטרה אוראלי הוא מצלמה מיוחדת המחוברת לתוכנת מחשב המאפשרת העתקת תבנית הפה באופן דיגיטלי ואבחון מדויק יותר של ליקוי הסגר. הסריקה הדיגיטלית מעתיקה תמונות רבות של הפה והשיניים ומפיקה בזמן קצר ‏קובץ ממוחשב ברזולוציה גבוהה מאוד של הפה שלך. כמו כן, מאפשרת הסריקה להראות ולהסביר למטופל את מצבו ולבצע הדמיה די מדויקת של תוצאת הטיפול הסופית. הקובץ הדיגיטלי נשלח למרכז בחו”ל ומאפשר אחרי תכנון מדוקדק של המומחה לאורתודונטיה ייצור של  של המכשור המדויק  מתחילת היישור ועד סופו. בשונה ממכשירים שאינם בהתאמה אישית הדורשים התאמות לאורך יישור השיניים, האינויזליין מאפשר תכנון מראש של כל התוכנית.

שימוש בסורק ITEROשימוש בסורק יישור שיניים מותאם אישיתסורק ביישור שיניים מותאם אישית סורק itero

יתרונות הסריקה האינטרה-אוראלית (סורק ביישור שיניים)

סריקה ביישור שיניים בהתאמה אישית היא אישית למטופל המאפשרת הדמיה מידית של תוצאת הטיפול הסופית בשיטת אינויזליין בפרט, ובמכשור אחר בהתאמה אישית Customized Orthodontics בכלל. הסריקה מהירה ומקצרת את משך פגישת לקיחת מידות במרפאה. רמת הדיוק הגבוהה חוסכת את זמן התיקונים שנהוג בשיטת המטבע המסורתי. הסריקה נוחה ואין בה את חוסר נעימות של לקיחת המטבעים בשיטות המיושנות. כמו כן, קבלת הפלטות מהחברה מהירה יותר.

דיגיטליות לעומת מידות קונבנציונליות

מקובל, כי התאמה אופטימלית של מכשור מותאם אישית חיונית להצלחה מלאה יישור השיניים. המידות המדויקות של הפה מהוות תנאי מוקדם לבניית מודל וירטואלי המתאים באופן מדויק. הסריקה מקטינה את השגיאות הקיימות במטבעים קונבנציונליים. בנוסף לכך, מידות דיגיטליות באמצעות סורק אופטי אינטרה אורלי הן נוחות למטופל, חוסכות את בחירת הכפות, הערבוב והפולימריזציה של חומרי המטבע, ומשלוח החומר למעבדה. המידות הדיגיטליות נשלחות ומאוחסנות בצורה אלקטרונית המשפרים את היעילות בעבודה. רמת הדיוק של הסריקה והעובדה שהמומחה ליישור שיניים (אורטודנטמתכנן את תהליך הטיפול בדגם ממוחשב ומדויק בו ניתן ולבחון את התזוזה של כל שן ושן, מאפשרת גם טיפול קצר יותר ומותאם לרמת השן. זמן התכנון הינו זמנו של הרופא עם התוכנה, כך שאינו דורש השקעת זמן נוספת  מהמטופל, והתמורה לכך היא טיפול קצר יותר לעומת מכשירים אחרים ליישור שיניים.

מרפאותינו, מרפאת מומחים פרופ’ עיני ברמת גן ובראש העין, משתמשים בשיטות יישור שינייםבהתאמה אישית, אינויזליין  עם סורק דיגיטלי אינטרה אוראלי מסוג ITERO  . פרופ’ שמואל עיני, הוא מוסמך בשיטת אינויזליין מאז קורס ההסמכה הראשון בארץ בשנת 2001, ובעל ניסיון מצטבר רב של טיפול מוצלח במבוגרים בני נוער וילדים רבים  מאז ועד היום  פרופ’ עיני מבצע בעצמו את התכנון והטיפול עד לחיוך שלם ובריא.

בריא.

יישור שיניים יכול להיות תהליך פשוט ונעים ובהתאמה מלאה לך, מחכים לשמוע ממך

בדוא”ל: sheiny@dreinys.com

בטל’: 03-6778859

פשוט ללחוץ כאן ולהשאיר פרטים

 

נכתב ע”י:

פרופ’ שמואל עיני בוגר הפקולטה (בהצטיינות) לרפואת שיניים בבית החולים הדסה ירושלים משנת 1983. בוגר תוכנית ההתמחות באורתודונטיה בפקולטה לרפואת שיניים בבית החולים הדסה ירושלים ובעל תואר מוסמך במדעי רפואת השיניים (בהצטיינות) משנת 1994. כיום משמש כמנהל המחלקה ליישור שיניים במרכז הרפאי לגליל, נהריה. לשעבר יו”ר האגודה האורתודונטית בישראל, ויו”ר לשעבר של ועדת הבחינות של הועדה המקצועית לאורתודונטיה מטעם משרד הבריאות. בתפקידיו הקודמים היה מנהל ההתמחות ליישור שיניים בביה”ס ללימודי המשך בבי”ח רמב”ם בחיפה ומנהל המחלקה ליישור שיניים בבי”ח תל השומר.

                                                                                                                                                                                                                                                             

Call Now Buttonהתקשרות דילוג לתוכן